Haber ENGELLİ VE YAŞLI VATANDAŞLARA EVDE ABONELİK HİZMETİ

ENGELLİ VE YAŞLI VATANDAŞLARA EVDE ABONELİK HİZMETİ

Tarih: 27.2.2019

Malatya Büyükşehir Belediyesi Su ve Kanalizasyon İdaresi (MASKİ) Genel Müdürlüğü olarak abonelik işlemleri için ALO 185 Çağrı Merkezi’ni arayarak başvuru yapan engelli ve yaşlı aboneleri evlerinde ziyaret ederek abonelik işlemlerini yapıyoruz.

          Malatya’nın altyapısına hizmet ederken, vatandaşlara da kolaylık sağlayacak çalışmalar yapan kurum olarak, yaşlı ve engelli vatandaşların evden çıkmadan abonelik işlemleri yapmaları için yerinde abonelik çalışmaları yapıyoruz. Malatya’da yaşayan ve ALO 185 Çağrı Merkezi’ni arayarak abonelik sürecinin başlatılmasını talep eden engelli ve yaşlı vatandaşlara gerekli evrakları imzalatmak için görevli personellerimiz vatandaşları evlerinde ziyaret ediyor. Engelli ve yaşlı vatandaşları yormadan ve mağdur etmeden abonelik işlemleri yapılıyor. Yakın zamanda Alo 185 Çağrı Merkezi’ni arayarak abonelik yaptırmak istediğini bildiren Şükriye Kırteke isimli vatandaşın evine giderek abonelik işlemleri için gerekli prosedürleri gerçekleştirdi.

          Engellilere verilen haklardan memnun olduklarını ifade eden Şükriye Kırteke: “Bu haklardan yararlanmaya çalışıyoruz. Engellilerin belediyeye gitmesi işlem yaptırması çok zor.  Bu şekilde eve gelerek işlemlerimizin evde yapılmasından çok memnun olduk. Bu hizmeti evimize getiren MASKİ Genel Müdürlüğü personellerine teşekkür ediyorum.” dedi.  

HABERİN DİĞER FOTOĞRAFLARI


DİĞER HABERLER







Copyrigt © 2017 Malatya Büyükşehir Belediyesi Su ve Kanalizasyon İdaresi Genel Müdürlüğü (MASKİ) ® Bilgi İşlem Daire Başkanlığı - Metin KILINÇ